Contact

"Graag wil ik ervoor zorgen dat iedereen zorgeloos van een onvergetelijk feestje kan genieten. Daarom verzoek ik vriendelijk om eerst de ontvangen e-mails en de FAQ zorgvuldig door te nemen. Vaak vind je daar al het antwoord op je vraag. Mocht er daarna toch nog iets onduidelijk zijn, Dan sta ik klaar om je vraag binnen de kortste keren te beantwoorden."
-Bolle Boris
FAQ
Wanneer komt mijn bestelling aan?
U kunt uw bestelling volgen via de track-and-trace code die u per e-mail hebt ontvangen (deze kan eventueel in uw spamfolder terecht zijn gekomen). U ontvangt deze e-mail op het moment dat het pakket bij PostNL wordt gescand, meestal in de avond of nacht voordat uw pakket wordt bezorgd.
Cutoff: 17:00
Levertijd: Voor 17:00 besteld morgen in huis of 1 tot 2 dagen.
Bij het product staat de exacte levertijd. De levertijd van het product in de bestelling met de langste levertijd is geldig.
Wij streven ernaar om u als klant een zo uitgebreid mogelijk assortiment aan te bieden. Helaas kan dit betekenen dat zendingen vanuit verschillende magazijnen worden verzonden. Om het aantal zendingen te minimaliseren, zowel omwille van duurzaamheid als efficiëntie, worden bestellingen samengevoegd in één primair magazijn. Hierdoor dient u rekening te houden met de levertijd van het product met de langste levertijd; deze is van toepassing op de volledige bestelling.
Houd er rekening mee dat eventuele vertragingen bij PostNL de levertijd kunnen verlengen. Heeft uw pakket meer dan 5 dagen vertraging? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor de retourvoorwaarden verwijzen wij u graag naar onze retourpagina.
Ik krijg een foutmelding bij het aanmelden van mijn retour, wat moet ik doen?
Heel soms komt het voor dat het aanmelden van een retour niet vlekkeloos verloopt. Is dit bij jou het geval? Neem dan contact op met retouren@festivales.nl.
Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Retours worden altijd binnen één week verwerkt, waarna u een bevestigingsmail ontvangt. Na ontvangst van deze mail staat het geld, afhankelijk van uw bank, binnen enkele dagen op uw rekening.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Helaas hebben wij op dit moment nog geen fysieke winkel.
Is het mogelijk om artikelen fysiek terug te brengen of om te ruilen?
Aangezien wij momenteel nog geen fysieke winkel hebben, is het helaas niet mogelijk om artikelen persoonlijk terug te brengen of om te ruilen.
Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Vanwege onderbezetting zijn wij helaas niet telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Contact
Heb je nog steeds vragen na het lezen van de FAQ?
Bolle boris reageert veelal binnen enkele uren!
Let op! Met het verzenden van een contactformulier ga je akkoord met de privacy policy.