Helaas voldoet het product niet aan uw wensen of is het bijvoorbeeld de verkeerde maat. In dat geval kunt u de producten retourneren via dezelfde pagina als de Track & Trace-pagina. U kunt direct naar deze pagina gaan door hier te klikken en uw Track & Trace-code/barcode in te voeren.
Kom je er niet uit?
Bekijk dan het filmpje onderaan deze pagina, waarin het retourproces wordt uitgelegd.
Ik krijg een foutmelding bij het aanmelden van mijn retour, wat moet ik doen?
Heel soms komt het voor dat het aanmelden van een retour niet vlekkeloos verloopt. Is dit bij jou het geval? Neem dan contact op met retouren@festivales.nl.
Enkele voorwaarden zijn dat u het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneert in nieuwstaat. Dit betekent dat het product ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd moet zijn.
Om onnodig retourneren te voorkomen en de belasting op het milieu te verminderen, vragen wij een vergoeding voor retourzendingen. De retourkosten zijn gelijk aan de verzendkosten: €6,95 voor een pakket en €4,95 voor een brievenbuspakket.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om producten om te ruilen.
Zodra de geretourneerde artikelen door Festivales zijn ontvangen en gecontroleerd, wat tot een werkweek kan duren, wordt het geld teruggestort. Afhankelijk van uw bank kan dit enkele werkdagen duren. U ontvangt een melding zodra het bedrag is teruggestort; let op dat deze e-mail mogelijk in uw spamfolder terechtkomt. Wij verzoeken u vriendelijk pas contact op te nemen met onze klantenservice als het bedrag na twee weken nog niet is bijgeschreven.
De verzendkosten worden niet gerestitueerd, tenzij de volledige bestelling is geretourneerd.
Voor een overzicht van de dichtstbijzijnde PostNL locaties, zie PostNL punten.
Deze retourvoorwaarden zijn niet van toepassing op zakelijke klanten. Onder zakelijke klant wordt verstaan de afnemer die handelt in het kader van de uitoefening van een beroep of bedrijf, inclusief de afnemer die optreedt namens een bedrijf of beroepsbeoefenaar.